23 Februari

HEJ! länge sedan! jag vet! :) hmm, asså blev en aning sugen på att börja skriva igen efter ett lååååångt uppehåll! läste lite på min blogg o blev sedan sugen på att kolla statestiken o då får jag se att jag fortfarande har många trogna läsare som vart inne VARJE dag! Förstår inte hur ni orkat! Men det är iaf jag superglad för! :D Vem är jag nu? Det var ju ett tag sedan jag skrev! Jag är fortfarande samma person med samma namn! Fast jag har ju dock förändrat min hårfärg och ålder! Är rödhårig med svart hår i "underhåret" HAHA misstolka inte detta som alla andra gör! :) I år blir jag 16 :D härlig känsla detdär du! :) Här är en bild från i år! utan det svarta håret dock:) Har ej hunnit tagit någon sådan bild! :)

Där är jag! :)
Dock en aning redigerad! :)
Hmm, mycket har hänt sen sist! Vart ska jag börja?
Jag tar inget gammalt! Bara ifrån 2012!
Nyårsaftonen firades i Halmstad på Credo ungdoms oas! Det var ett kristet läger på 5 dagar!
Det var gigantiskt! typ 400 människor o vi spenderade tiden på Sturegymnasiet! :)
Åh frågan jag brukar få är! Är du kristen? Svarar på den frågan direkt så alla vet! :)
Ja, jag är Kristen! Hatar den frågan för då får man massa tillägsfrågor osv!
Jag är inte JÄTTEJÄTTE kristen men jag tror på att det finns en snubbe där uppe som väntar
på oss! lixom, vem vill inte tro att man kommer till ett underbart himmelrike?
haha!
Sedan var jag på ett fadderläger! För oss som är ungaledare för Konfirmander!
Och på lägret i höstast träffade jag så SJUKLIGT fina människor som jag aldrig kommer att släppa
taget om! dom är fantastiska rent ut sagt! Ej frågat om jag får lägga ut bilder på dom men AJA!
Dom får leva med att dom är underbara så här kommer en bild iaf!

Här är några av dom! :)
En av mina BÄSTA vänner träffade jag på detta lägret! hon är inte riktigt som alla andra!
Och det säger jag på ett possitivt sätt!HAHAHA, många skrattanfall har vi haft!
Efter som att vi båda är lite bakom flötet!
Men vet ni?
HON ÄR HELT JÄVLA UNDERBAR! JAG ÄLSKAR DEN FINA FLICKAN!


BILDEN BJUDER VI PÅ! VÄRRE BILDER FINNS HAHAHA!
VÅRAN HUMOR ÄR SÅ JÄKLA GRYM! HAHA! DENNA VAR DOCK EN AV DOM
"NORMALARE" BILDERNA :D
HM, vad hände efter detta lägret?
JOO!
GISSA VART JAG VAR:D jag var på x-factor och sjöng!
Kom ej vidare men jag överträffade verkligen mej själv och är sjukt nöjd över
det jag gjorde!
Sjöng one and only av adele! Men den var sänkt för har ej en sådan ljus röst <3
hahaha!
ja.. hihihih :D
Jag har inte hunnit göra så mycket mer i år! :)
I be back! :D

Kommentarer
Postat av: janna (:

AWWWWWWW DU ÄR INTE HELLER RIKTIGT SOM ALLA ANDRA! DU ÄR SÖTAST IHIHI PUSSINUTTIFLUTTI IHIHIIHIH JAG ÄLSKAR DIG AWW BLIR SÅ RÖRD:''''''') IHHIIH DU ÄR FÖR SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!! HAHA JAG DÖR PUSSAR PÅ DIG IDIOTO!!!!!!!<33333333333333

2012-02-23 @ 22:01:13
URL: http://absolutjanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0