uppehåll

Heej
som ni ser har jag inte skrivit på länge,
jag har ett "litet" uppehåll, för det första så har jag inte tid ;) och för
det andra så har jag inte mycket att skriva om,
Allt är kopplat till en sak, och det vill jag inte skriva offentligt;)
inget allvarligt, men vill inte lägga ut mitt eller andra folks liv här ^^
ja, vad ska jag säga..
orkar helt enkelt inte vara aktiv social eller något!
Jag såg min statistik o blev ju sjukt chockad.
Det var sjukt många som vart här inne varje dag utan att jag ens lagt upp något!
Förlåt till er som hoppas på ett roligt inlägg, och en aktiv bloggerska!
men bloggerskan är ingen bloggerska, det är bara en tjej som har sjukt mycket
att göra!
men jag ska inte skylla på massa annat oxå, jag är lat! jag vet:)
eftersom att jag ändå skriver så kan jag skriva lite som hänt det sista,
har börjat på moppekurs klass 1 , har gått 4 timmar teori än så länger
ska gå 4 te. sedan körning 60 min inhängnat område vilket jag ska göra på lördag
halv 1, sedan e de 2 teorilextioner te nästa vecka, sedan körning i trafik 3 timmar
ska kolla synen imorgon, måste få godkänt på synen för att få köra, eller måste se
om jag behöver glasögon eller något!
sedan har jag även konfirmerats, gick super!
ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0