Suur

åhhh massa inlägg som jag skrivit har ej kommit upp, har försökt fixa
det men det värkar som att alla inläggen jag skrivit har försvunnit -.-'
Nu ska jag skriva klart en låt!
Skrev en låt igår och började på en ny:D
ibland får jag massa texter i huvudet, låten jag skrev igår tog typ 5 min med
texten och 15 med ackorden:)
puss o kram

ny klippt är jag oxå (gammalbild)
är dock inte så nöjd, luggen som jag exakt kunde ha bakomöronen
och sa att jag sparade på blev klippt KORT så nu kan jag inte ha luggen
vakom öronen:( och det skulle ju ingå i min KONFIRMATIONSFRISSA!
så nu är ALLT förstört, älskar känslan efter nyklippt hår men hatar frissan
efter nyklippt håR!!!!!!!! :(
ha det bra:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan och tack för besöket igår

2011-05-13 @ 17:06:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0