8Maj

Hej, säger detta igen men lovar att jag ska förbättra mej med uppdateringen xD
ehm, idag har jag vart på konfirmation och det var trevligt:)
efter det åkte jag o frida hem te carro på konfirmationskalas, när jag åkte hem så var
min älskade kusin Otto här! och han var verkligen överlycklig, han hade väntat på mej xD
mamma sa att hon skulle hämta mej men det tog 20 min så heltplötsligt ringer pappa o frågar vart
vi var för otto tjata ju typ hål i huvudet på honom:) vi åt jordgubbar o glass sedan gick han hem med
sin mor o syster o då var jag kvar här, sjukt trött somna i soffan 1-2 timmar sedan gick jag ner i mitt rum typ
kl 6 o la mej sov te 8 kolla på tv och plugga hemkunskap, har antagligen ett prov i det imorgon ja var inte
med när alla andra gjorde det, men kan hon verkligen säga nu ska du göra provet? om hon inte sagt när jag
ska göra det o va man ska typ plugga på? Aja vi får hoppas det går bra, vill inte sänka mej, o som tur e så
går det inte att höjja mej häller, för ett sånt betyg finns inte (än)
igår så hade jag en sjuuukt fin kväll med frida*2 o elsa vi åt pizza på ett berg vid havet o hade mysigt,
sedan gick vi hem till elsa o hade det trevligt, fridorna gick hem först, o helt plötsligt när ja kolla på klockan igen hade det typ gått 2-3 timmar o då var klockan helt plötsligt 2 och jag gick hem efter en SUPER kväll!
nu ska jag sova!
ha det bra !
puss o kram

fatta:) snart är det augusti!
och då fyller jag år, har förhoppningsvis ett moppekort om jag klarade
det, ett sommarjobb och en frankrike resa med bl.a Hedda!
GUuuuuuud va jag längtar, oj nu bröt jag mot ett budord!
inte bra när jag konfirmeras! jag bröt mot : Du skall icke missbruka gudsord!
gud va jag kan asså!
oj där kom det igen! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0