5 Maj

Hejhej!
Om 55min så ska jag vara i församlingshemmet för ska öva på konfirmationsgrejerna:)
har inte gjort så mycket idag, har vart i skolan, och jag la min hemnyckel i skåpet..
o glömde den självklart!!
fattar inte varför jag inte la den i väskan?!?!
skulle sitta i en timma o vänta för ingen svarade på telefon..
Men tillslut svara min kära broder som just var klar med gymmet, så då kom han o låste
upp. Så ibland är det bra att det bor folk nära :)
jag kolla lite med idol och så, alltså regler och så.. För det är något jag alltid sagt att det
är en sak man måste göra innan man dör, och till min positiva förvåning så har dom ändrat
reglerna lite, så ist för att man ska ha fyllt 16 år.. Så får man senast fylla 16 år den 1 Oktober!
Så jag kan söka nästa år :S haha, inte för att jag kommer komma vidare, det vet jag redan
folk kan påstå att jag sjunger jätte bra eller ska jag säga "jätte". Men inte lika bra som många gör:)xD
Men sjukt kul skulle det vart att bara sitta i den kön xD
kön värkar lite kul ändå att sitta i :P
haha!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0