Väskorväskorväskor

Hejhej!
Gör fortfarande inget speciellt, det blev inga bilder knäppta häller!
Jag hitta ett par jeans ska nog göra en  väska av det:)
Gick just från glad mun till ledsen mun, trött på vissa jävla idioter,
lämna mej ifred skaffa ett eget liv. Sluta gå på mitt jävla liv.
Jag är inte perfekt, men inte ni heller, jag är så jävla mycket bättre än er!
Men ni är ju inte riktigt friska så ska bara tycka synd om er!
Iaf, det blir nog en väska:) ska bara komma på hur den ska se ut!
men får se om jag pallar sy en väska förhand igen, jobbigt med jeans lixom'.)
Men ha det bra!
Ska äta lite mat nu:)
Kram

Kommer ihåg när han var std-torget och sjöng:P tog typ 5 sånna hära xD
men detta året på melodifestivalen var det bara skit :) förlåt :O
Men I will be popular asså sjunga det hela tiden, jag ska bli poppulär! Det är ju en "bra" låt!
Men  jag och ngra till stod och lyssna och vi drog fram  hela "staketet" så vi typ nudda han:P
Haha vi var exakt vid scenen lixom, coola vi va va? Jag gav han en figur från tuggumiboxarna, typ barbapappa
och han fick den och han ba va va det, en kondom? HAHA
fatta va vi garva xD HAHA
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

haha de va ju skojj:)

Men han är bra faktist ,.,de tycker jag och han vill ju bli populär så det är ju bara bra då:D

2011-03-06 @ 16:41:00
Postat av: Elin Pettersson

Fridafridafrida! Antar att det e K och inte B? Skriv det nästa gång:P Kul att veta:)

Visst Erik saade är bra men låten var jätte löjlig, det måste tillochmed du erkänna!

2011-03-06 @ 18:11:46
URL: http://eliiiinpettersson.blogg.se/
Postat av: Frida K!!!!!

ELInelinelinelin!! Ja frida k e de ,,men asså han e bra de spelar inte nnån roll va han har för låt hehe:)

Ska rösta på hann massa haha:P Nej ja skoja:)

Eller vem vet!! :D

2011-03-07 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0