Varning för barn

Hejhej!
Dålig bloggning, förlåt :(
Kollade just på varning för barn som är på www.tv3.se och
den var så rolig så jag nästan skratta ihjäl mej, längtar te nästa klipp!!!!!
Åhh, måste testa det att driva med någon på stan! Drev med en pizzabagare
en gång, haha typ 11 år? sminka mej och hade en intervju:P Haha ni måste
se bilden, ska se om jag hittar den, jag ser helt störd du xD
Sånt gör vi här på landet om man har tråkigt:P
Haha nemen! Snart bigbrother! kulkul:D Och så har jag fått höra en jätte kul
sak som kommer att hända som jag ska göra, men det berättar jag inte än,
får suga lite på karamellen själv först:D
Ha det bra!
Inte mycket mer att skriva, förut blev det inget inlägg pga frös under ett varmt täcke:)
Kram

Dock har jag mognat ett kran efter detta:)
"BJUDER PÅ BILDEN"

Kommentarer
Postat av: Frida K

Hahaha fint;)

2011-03-09 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0