uppdaterat fotoalbum

Hejhej!
NU har jag fotat, eller ja.. För typ 2-3 timmar? när solen lyste och man bara mådde prima!
Det blev dock inte så många bilder:P Det blev bara lite smycken och sånt där:) Ni ska få ett smakprov sedan!
Det blev 83 bilder( och räkna med typ 10 bilder per "smycke,grej" eller ja:) Batteriet dog så tappade inspiration eftersom att inga andra batteri funkade så:)
Jag har även vart och handlat med min kära mamma:) vi har gjort en slags nyttig chokladkaka som är med 70% choklad ,den är super god:) Den severas med hallon och grädde, så den äter vi den till melodifestivalen! Vi/mamma håller även på att göra ngra annorlunda plättar, oxå ngt nytt hon hittat:) Det är kul att prova på lite nya grejer!
Och jag har gjort en liten fotokartong grej oxå! Tog en skokartong klippte bort alla sidor förutom en så det blev som ett L från sidan asså 2 sidor ( L  ) satt sedan vitt papper så blev det som vit bakgrund och "golv" så man kan lixom lysa med lampa blir det fin skugga, men det var sånt bra ljus i rummet så jag körde bara som det var!
Här kommer ngra bilder

Den blev lite sådär, för kameran ville inte få något riktigt fokus för att det blåste massa,

Flyg nyckelpiga flyg.

MIna änglar, dock har dom rostat:) Men änglarna är lika fina ändå, ingen är perfekt<3

Jag ska köpa vingar för pengarna


En söt mugg jag fått av min kära moster!

Det var en liten bildbomb:) och bilderna togs i min föredetta skokartong
Ha det bra Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Så många fina foton du tagit

2011-03-05 @ 21:17:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0