Talang 2011

Hejhej!
Nu är solsidan på tv:en :D
Tittar även på talang 2011:as sida:D
Jag är skiiiiit sugen på att söka, men talangen saknas:)
hade velat sjunga men nej det går ju inte:)
ååå blir så frustrerad! :P för när jag kommer på saker jag vill göra så vill jag göra dom nu
fast att man inte kan xD :P haha!
Nej nu blev jag lite sur:) Jag får ordna detta på något sätt! :D
Ha det bra kram

Titta vilket konstverk jag målade häromdan:) det finns egentligen
gan ska mycket att göra om man har tråkigt! :D
Och har ni sett min vackra underskrift? den ser faktiskt typ ut så i
verkligheten oxå:)
haha Ha det bra Kram
Ska fundera det där med talang:) jag vill ju så gärna, om jag så ska
sjunga med stängd mun vilket jag även kan:) faktiskt riktigt bra på det :P xD
haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0