Skämmes!

Hejhej!
skämmes på mej!
har inte bloggat på mer än 14 timmar!! men jag har gymmat
och skrivit massa läxoooooor! kul vah?
tittar på big brother just nu och längtar efter att få ligga i sängen utan att skriva massa ha datorn
avstängd och se på bigbrother men den är ju snart slut!
tyvärr, haha
träningen var sjukt jobbig, lite roligare än förra gången dock! träningen heter core puls
och det är mycket träning med benen att typ , ja hmm ja träning: ) kommer inte på vad jag
ska ta som ett exempel med att träna benen iaf e det:)
sista dagen i skolan img! nästa vecka ska jag juh praoa! :)
och imorgon kommer min älskade lilla söta kusin hedvig med sin familj och vi ska la äta
våfflor och sånt, lite fredagsmys:)
taggar för det:P efter som att dagen i sig annars inte kommer vara så kul!
alltså i skolan , vi ska typ skriva "en uppsats" i klassrummet, vet inte riktigt hur det ska gå till
för att han säger nya saker hela tiden, så fanns det inget att plugga på till den antar jag:)
inget vi vet iaf!
Men ha det bra!
äntligen en morgon som man slipper plugga sönder på img!
hinner kanske ett inlägg på morgonen? som i morse fast att ja plugga men gick upp tidigt för
att jag skulle hinna plugga:)
mamma köpte puder te mej idag, dock ska jag betala det dåmen':) men hon köpte det när hon var
och handlade och det pulvret behövdes, men hon trodde jag ville ha en fondation oxå så nu har jag en
till, hade typ en full innan:) vi ska se om vi får lämnta tbx den annars får jag ta den oxå! :)
haha ha det bra kram:) 

bilden bjuder jag på för jag hittade den i en mapp och vill se big brother
nuuuu så den bjuder jag på ps den är ifrån februari 2010

Kommentarer
Postat av: Monica

Men tänk va man kan se snäll och rar ut ...ha det så kul med H och ät våfflor det är så gott

2011-03-25 @ 14:51:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0