Melodifestivalen nästa

Okej, ny header igen! Ska försöka göra en mer "avancerad"
men det tar sån tid, den förra var inte så fin, denna blev bättre!
Nu är det snart melodifestivalen:) Ser just nu på stefan och krister:D
Jag har inte mycket att skriva sen sist men jag är fortfarande lika glad:)¨
Har vart glad hela dagen typ! Säkert bara för att det är soligt och fint!
Börjar fundera på vad jag ska göra imorgon! Måste kolla vilket datum det är..
Varenda gång ngn frågar typ, vad gör du imorgon eller kanske nästa vecka
så vet jag inte, jag vet bara om jag kollar vilket datum det är, kanske har nummergrafisktminne?
haha skoja, det finns väl inte ens något som heter så!
Och jag får be om ursäkt för dom bilderna jag la upp här under, det ser amatöriskt ut
att dom är så stora, får se om jag ändrar det! Men det blir antagligen så,
så när du läser detta är kanske bilderna mindre:)
Ha en trevlig fortsättning av denna fina lördagen!
Kram
Det blir nog ett inlägg till senare ikväll, kanske till och med ännu en ny header till :D
                                                      Kram                                                                           
                                                    ♥♥♥♥♥♥♥                                                                          
                          
                           Ett halsband tillochmed 3 halsband som tagits väldigt nära:)
                           Halsbanden låg tillochmed på linsen:) Sedär ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0