Mamma byter bo

hejhej!
superdag har det vart idag:) har haft en kul prao dag och ser fram emot imorgon! :D
jag har gjort lite allt möjligt och mitt smeknamn blev idag Jerry, som ica jerry :P
ser på mamma byter bo just nu, och farmor köpte hur snygga skor som helst te
mej ett par turkosa och ett par rosa tygskor! ska ha en av varje i morgon<3
fräck jag e vah?
har faktiskt inte mycket mer att tilläga, det har vart en lång dock kul dag,
så mycket mer finns det inte att säga, så då slutar jag inlägget här med en bild
istället för massa onödiga bokstäver som detta tex.
ha det bra kram

HAHA när jag var på eric saade konsert på torget:P gammal bild typ 2010 början
av 2010 elr ngt, nu har han blivit lite för divig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0