Lyckad Kväll, tack tjejor!

Hejhej!
Hemma efter en alldeles för kort kväll med 2 fina flickor frida och frida!
Vi hade det väldigt kul!
Tyvär vann fel person!
Frida K skrek för erik saader vann!
Jag skrek för att danny förlorade:(
haha, åhh va sur jag e !
Men oh my good kunde oxå få vinna!
Visst jag gillar erik saade men inte denna låten!
Men nu är jag sjuuuukt trött! Ska upp senast 8 img!
Ska ju på dop:D
Så måste vara pigg!
Pappa har fixat massa med mitt rum, asså hunnit massa redan idag!
Nästa gång ska han börja med mitt rum;D
Men godnatt ha det bra kram!
Kärlek från elin

Den tårtan var inte lite söt! Hittade den just som en liten snabbild!
Och när jag ser den söta skapelsen så börjar jag tänka på vilka
sjukt fina cupcakes vi åt hos frida som dom hade köpt!
Dom var jätte fina! Men aldelles FÖR SÖTA :S haha trodde inte
det fanns något som var så sött!
Men den gick ner! Måste skaffa mobil sladd te datan så jag kan visa
alla bilder jag tar med min mobilkamera! Ha det bra Kram
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0