inte i topp

förlåt!, förlåt för dålig bloggning, förlåt för att jag säger förlåt hela tiden förlåt för denna första onödiga mening;)
Haha, har verkligen STORSTÄDAT mitt rum, i byrån får det plats kläder i nu, stääda från halv 2 till 8, åt bara annars har jag städat oavbrutet, ja är stolt:D jag tänkte rensa lite mer i andra lådor fast efter att man typ städate i massa timmar tappar man lusten:) och jag hatar verkligen att städa! Ibland kan jag få lite städmani men inte hemma, typ cafeet ja satt i idag så städa jaag oavbrutet, sånt tkr jag e kul ,, att ha frächt runt mej där man är!
(förutom i mitt rum, där tänker jag inte på hur det ser ut)
I cafeet va det väldigt mysigt, sålde 45 kärleksmums 32 donuts massa glass,toast och massa mer, vi slog typ rekord detta läsåret, eller denna termin elr va det var:)
Imorgon tänkte jag uppdatera min dator med nya fina bilder:) fick lite inspiration när jag städade:) hitta sjukt fina smycken jag inte ens visste jag hade! och pengar och 100000000000 hårspännen! Ska även försöka vara lite social på något sätt:) Tänkte fota lite i berget vid min damm, med lite annat:) Ni får se imorgon om det blir ngt ioförsig! Men vi hoppas på det! Och ska inte sova länge ska nog upp typ 11, haha mamma bara, "nej akta dej, så tidigt" haha sover annars till minst 3 men vill göra ngt kul imorgon utnyttja helgenl, annars är det snart skola/måndag!  Och jag och en kompis ska gå och göra öronakupunktur eller vad det heter:) det är gratis upp till 20 på ngt ställe nära oss, säkert ungdomsmotagningen elr ngt:) Det lugnar stress, ångest m.m och bättrar prestationen och koncentration:) då sticker dom in 5 nålar i varje öra och har det i 40 min och så kan man sitta där och prata med den man gick med i ngn skönsofffa sålänge:) så ser faktiskt fram emot det! lite spännande! och går det bra kommer jag göra det ofta kan man säga, typ varannan vecka är la ganska lagom? en gång i månaden!? haha ingen aning:) har ju 5 år jag kan göra det! Ha det bra! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0