Hemma:)

Hej!
Hemma efter en super mysigkväll med KU, vi var hos en som hade en jätte fin "bod" med massa figurer och broderi, hur fint som helst:D vi fick göra en egen liten fågel att prodera och så det var kul:) men jag han inte göra så mycket, kände mej inte så kreaktiv:) Sedan åkte vi hem och när vi släppte av ena person ur bilen så fick jag hoppa ut för han satt i mitten, och han ba (sa te dom som satt kvar) "när jag stänger dörren åk fort iväg då" och han stängde dörren och dom åkte en liten bit, gick till bilen dom körde ännu längre så skulle kuta efter men dom körde iväg:) tillslut fick jag hoppa in i bilen, dom körde ju inte så långt:) bara ner för en liten backe.
Och fågeln vi gjorde där glömde jag i "förarens" bil:P haha satt fast vingarna med nålarna i sätet:S haha glömde helt bort fågeln:)
Ser på lyxfällan just nu och snart är det älskade bigBrother:D
Och sedan ska jag nog sova:) Fårsefårse:D
Nu har ni hört lite om idag:) fast att det vart dåligt bloggande!
ha det bra <3 Kram

Loovar ska uppdatera mina fotoalbum men är sjukt trött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0