Halloh!

Hejhej!
Tacosen är klar:) bl.a sallad guacamole/vitlöksås serveras:)
Ehm, jag har gjort värsta provet idag Har försökt plugga så mkt jag kunde
på det (kemi) men asså det e jätte jobbigt att få in allt i en sådan "skit" bok
som det bara står massa konstiga ora! fanns det inga andra ord eller?
Och vissa frågor stod inte svar i boken och inget vi hört på lextionen och vi har faktiskt lyssnat
haha, asså jag är en såndär person som är väldigt lättroad och lättimponerad, och nya saken jag är
imponerad av, som egentligen inte är så speciellt! men det är att rapparen den låt me and my drums
som var med på melodifestivalen, han som sjöng refrängen den killen, han är ifrån skärhamn;)
Här ifrån:D haha jätte imponerade eller? antagligen har han gått i våran skola oxxå (stackare)
Haha, se sicken liten sak jag blev imponerad av, det senaste jag var imponerad på var juh
att det okända spelades in i skärhamn:D
Haha:) Nu ska vi äta tacos:D Börjar bli lite hungrig faktiskt:)
Det var lite kort om dagen, eller ja om lite imponerande saker:) som egentligen inte hade något med
denna dagen att göra, men mycket har inte hänt:)
Imorgon är det konfirmationsresa (kul på hjul) och sedan hem till carro och sova över!:D
Så det blir antagligen inget speciellt inlägg, hoppas att blogg.se vill funka imorgon, för varje gång jag ska in
står det att det är problem just nu, varenda gång jag ska blogga via mobilen när jag väl kommer ihåg det:)
Aja, ha det bra!
To do lista inom det närmaste:
packa/fixa matsäck
äta
packa saker som ska med hem till carro img:)
ladda och ladda ut bilder från ena kameran eller så tar jag mammas:) så får det nog bli!
plugga till hemkunskapsprov
skriva klart religon uppsatsen, lägga till lite mer text
fixa idrottslapp
plugga historia
shit va mkt det känns som måste göras:p
aja ha det bra kram:)

Gud va jag saknar sommaren!!!!!!!!!
KOM TILL MEJ SOLEN, LYS ÅTMINSTONE ÖVER MITT HUS SKIT I ALLAANDRA
KOM TILL MEJ,:D
Lite själviskt jag vet:)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0