Fireflies<3

Hejhej!
Spelat hela dagen, så har ej orkat plugga, och när jag säger spela menar jag piano! :D
spelade bl.a because of you, release me, för att du finns och fixade även noter på fireflies,
den är lite svår :) men kul, asså accorden och  noterna e inte svåra men farten lixom, det ska gå så fort,
och då blir allt rörigt :S men det blir en liten utanmaning!
sitter här med ett glas med mjölk , för bara kände att jag blev jäääääääätte sugen på just mjölk, haha
nu började simpson det var det ända som gick på tv just nu, men det duger (Y)
Jag ska plugga imorgon, och det e ett måste! ska även hjälpa pappa lite granna med mitt rum,
 som ser bättre och bättre, eller iaf får man lite "visioner" efter varje gång hur det ska vara:)
ja.. vad ska jag skriva mer? haha, ni kanske redan har sett bilderna på mitt blivande rum, asså
det ser ju lite rörigt ut och så men så e det när det renoveras, det är ett av dom rummen som inte var fina innan om man kan säga så, så här kommer lite bilder hur det såg ut innan pappa byggde ut det eller satt balkarna iaf:)
och innan han la träskivor på golvet som parketten ska ligga på:)
här kommer lite:)

som ni ser det svart sträcket ovanför ordet "ser" haha så brätt är det och balkar är
uppsatta 1m bak som utbyggnad brädden e typ 150 cm såmin säng får plats
som är 120 :) då e inte den ivägen !

jaaa där e pappa i hörnet, kortet är taget från hålet så som din kan räkna
blir det 1 2 3 4 5 6 7 och 8 väggar:) haha mysigt!
ha det bra kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0