Det okända!

Hejhej!
Har just sätt på det okända! Men nej det var inte på klädesholmen!
Det var på samma place som jag bor, skärhamn:D
Ni kan få se en bild på vackra skärhamn oxå!
Men asså ba så ni vet spökar det här hemma oxå! Det kan nog alla i huset hålla med om:)
Saker händer! 2 Ställen som jag verkligen hatar som känns obehagliga det är mammas
och pappas sovrum! Och exakt nedanför trappan och i hallen där känner man sig iaktagen!
Hur ska detta gå när jag ska bo där nere! Menar jag kutar upp den biten alltid för det känns
som att någon jagar upp mej för hela jävla trappan:)
Men det är ju inte bara hemskheter som händer, man har ju kännt när man legat
i sängen att någon satt sig på kanten, asså att det åker ner just där! Och en hand som typ
klappat än på ryggen! Men jag tror att det är farfar som är här inne hos mej:) Har aldrig träffat han,
han dog i en olycka för typ 22 årsedan, han krockade med ett tåg! </3
Men asså även andra i familjen har jag märkt saker!" Men sånt tycker jag e kul, kanske inte just dom
har fotstegen att man hör det jätte tydligt men lixom att man inte e ensam! :) Haha
ha det bra kram
Skärhamn

Kanske inte den bästa bild! :) Men där e från hamnen:)
haha kram som ni ser kyrkan bor där borta typ:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0