de luktar lite gräs, ost och hår från en äldre mans stjärt

Hejhej!
haha, världens bästa replik ever :D och repliken kommer ifrån stockholm - båsta
tror det iaf:)
har just vart duktig och rensat mellan alla mappar med foton:)
då har jag först en mapp med kamera 1 och en med kamera 2, skulle behövt kamera tre
men orka inte leta vilka det var:) (kamera 3 mammas, kamera 1 min vanliga, kamera 2 undervattenskamera)
sedan när man tryckte sig in i en mapp stod det 2009 2010 elr 2011 tillochmed 2008 :O haha, asså förut så hade jag alla ihop, sedan när man tryckt in sig där så är det datum, som vanligt lixom, helt ointressant att veta men
ett inlägg blev förlängt med bara massa text:)
ehm, ska ta en duch efter allt tv tittande sedan ska jag sova och vara pigg och kry tills imorgon :)
kram<3

en söt kattunge som frida hade ;) kanske tillochmed den hon har just nu kvar:)
ha det bra igen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0