Buss påväg hem :D

Hejhej! Precis som det står på rubriken så är jag påväg hem sitter i en buss som är för en miniknottarna i grundskolerna:) men fjäskar med mej i den som vanligt varje tisdag:) det sitter lixom bara en unge ibland 3 i bussen en hel buss:o skriver ett annat inlägg när jag kommer hem, då ska jag berätta för er hur bra vi har det! Ni kanske vet det men jag har inte tänkt på det så mycket, vi har det ju jätte bra! Och vi klagar att vi inte får varsin dator i skolan:S men vi har ju bara 10 fungerande datorer, så om alla ska han en dator får 34 personer dela på en, jaa som sagt vi e ingen stor skola:) men skriver ett bättre inlägg sedan! Ska hoppa av bussen nu :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0