År tvåtusenelva, det bästa året!

Hejhej!
Gladglad:D
Pappa håller på att fixa mitt rum, det är antagligen klart i början av april?
Ja något sånt där, och då är det detta som ska fixat i rummet
- göra rummet större, (väggen är borta, ny vägg ska till och golv)
-Lägga nytt golv (parkett)
-Måla och spackla, bla fönstrena taket och väggarna.
-Tapetsera, med antagligen 2 väggar med nougat brunt och dom andra 6 med beige,
Jag vet det låter helt stört med 8 väggar men man måste kanske se det framför sig innan man fattar:)
Haha men det kommer bli asfräckt med så många väggar, förut hade jag bara 4 väggar:) VIlket oftast
är normalt, menmen!
Sedan är bara det roligaste kvar, inredning, köpa nytt mm, göra en egen tavla:D Har värsta bra iden!
Men nej jag ska inte måla! Jag ska skriva ut bilder och texter lappar och biljetter och massa minnen och scrapbooka ihop det till en fräck tavla:) Hade jag tänkt!
Ha det bra!
Ser just nu på 2½ men!
Kram

Det är inte jag på bilden, om ni trodde det, det var pappa:P Han ville la oxå vara med!
det ljus gröna ska vi sätta för för den e inte snygg, jag står där hålet e och
det ska byggas ut, ja så 8 väggar:)
Vi får hoppas att jag snart kan lägga upp bild på resultatet som jag hoppas ska
bli amazing:D Ha det bra kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0