Annorlunda måndag utan familjen annorlunda :(

Nej va jag blir besviken nu!
Familje annorlunda e inte på tv idag!!!!  jag som gjort lite kvällsmat och sitter väntande
på familjen annorlunda så kommer det ingen, e den slut?
det e ingen´måndag utan familjen annorlunda, jag ölskar ju det programet! det e så mysigt!
Nee va jag blir sur, imorse tänkte jag, neeej skola, palla, sedan kom jag på att ja bigbrother
och familjen annorlunda e på tv ikv! så vart det inget:(
det e ju inget bra på tv nudå, eller?
nästa vecka på måndag e det mamma byter bo:D haha 2 helt olika familjer byter mammor,
det verkar.. lite annorlunda om man kan säga så! :D
Ha det bra <3
Denna bok försöker jag läsa ut just nu:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0