Ägg är inte lika oskyldiga som dom ser ut!

Hejhej!
Har kokat 3 ägg just! Eler ja.. Det tog 40min!
Asså fattar inte hur svårt det kan vara!
första ägget blev föööör löst asså vitan och allt
andra ägget kokade jag samtidigt som första så efter jag kylt ner den så koka jag den igen,
den sprack men det var la ganska okej, pappa fick den!
tredje ägget, blev oxå för löst men fick ta den!
Inte så att jag inte gillar lösa ägg men skulle ha det i min soppa! Och då vill man ha det
lite hårt! Men det blev väl bra! inte jätte gott som mamma brukar koka det men det gick la ner!
Har inte ätit upp soppan än dock!
Soppan hann nästan bli kall! Men för att ha stått i 40 min har den klarat sig väldigt bra:)
Maha, ja.. Får lära mej göra bättre ägg ha det bra!
kram

ägg ägg,

Kommentarer
Postat av: Monica

Ägg behöver bara koka i 10 minuter för att bli lagom hårt och då menar jag efter vattnet kokat upp bättre lycka nästa gång

2011-03-15 @ 23:01:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0