Afrikanskdaaaans

Hejhej!
Sitter hemma i mitt mysiga nattlinne efter en låååång duch!
Ska hämta min bodylotion och smörja in mina torra händer!
Och ska även hämta dom oälskade SO böckerna, visst jag gillar SO
men pluggningen? Njae, prov på tisdag och har ingen aning vad kapitlett
handlar om, som vanligt zD haha
Solsidan senare oxå<3 Detta blev inte mycket till inlägg, men tänkte
att ni kunde få reda på att jag levde:-) Ja tyvärr, här var jag:)
Ska leta upp min älskade gosiga söta katt oxå, han kan få vara med mej och
plugga, det blir mysigare så. Han ligger säkert i mammas o pappaas  säng, ska
smyga upp och kolla ska även ta böckerna:) O min kudde! så blir det mysigt oxå!
Ha det bra kram!

Förlåt för dåligt foto! suddigt, jaa men ni ser ju hans gosiga päls iaf.
Hittade tyvärr ingen bättre just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0