A boy named sue- Johnny cash

Heeeej! godkväll och kanske tillochmed godnatt?
väntar på att få låna pappas dator så jag kan skriva ut typ 20 gitarr låtar av älskade johhny cash!
Så ska jag öva in dom som bara den, hade velat kunna alla hans låtar och ackord till det, men det kommer nog bli sjuuuukt svårt, eftersom att det finns sååå många! minst 110 låtar:) (haha bara för att jag har 110 av hans låtar)
Och jag kan säga att jag har lyssnat på alla 110 låtarna! Jag lyssnade på alla dom på 2 - 3 dagar:) så lyssnar om och om på dom!
Har bestämt mej att till mitt blivande rum ska jag göra en förstoring av en bild av johnny cash:D Får bara se hur mkt det kostar!
Hoppas ni blev nöjda av resultatet på melodifestivalen, dock blev inte jag det!
Har som vanligt inte mycket att berätta, för denna dag har trots allt vart ganska händelselös!
så ha det bra! sovgott, drömm sött!
Kram

Kanske denna som en förstoring? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0