8 Mars

Hejhej!
En tjej som har sjukt ont i ryggen skriver detta inlägg just nu!
Satt och spelade piano, reste mej upp och fick jätte ont, ligge just nu på en hög med kuddar!
Har hunnit gymma idag med käraste frida B:) det gick bra;)
Har oxå vart i skolan, gjorde i lera en ängel, frihetsängel rättare sagt:) Men dom jätte bra tycker jag:) Blev nöjd,
det ända som saknas är vingarna och en fjäril i ståltråd:)
Fick mina omdömmen:D Och jag blev fruktansvärt nöjd:) fast att det alltid finns något man irriterar sig på så blev den bra:D
På ett ämne stod det och jag citerar : Elin du är en stjärna ! Naaw så gulligt asså:)
Och i slöjd har jag redan nått att slöjdprocessens delar :D och det har ju inte ens gått? 3 månader:') nöjd:)
Så ska inte skryta mer:) Och just nu tänkte jag skriva på min lilla berättelse jag börjat på, det är oxå ett bra sätt att skriva av sig, fast att det inte handlar om sig själv, kan man ändå ta massa händelser, och kanske förvärra dom lite:) Och igår var jag glad över en nyhet jag fått reda på och kommer inte berätta den idag häller, det finns många orsaker till det, någon dag så ska ni få veta:D
Men inte just nu!
Ha det bra kram, ps ingen bild på min ängel blev det, har den på mobilen, och fick inte någon sladd att föra över från mobil till dator när jag köpte den!
Kram

Denna bild blev det idag, har (som vanligt) ingen ro att leta upp en "fin" bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0