7 Mars

Hejhej!
Hur har dagen vart? själv har den vart ganska bra:)
Satt i cafeet idag med, en va sjuk och då ville dom andra 2 att det skulle sitta
en till med dom, Elin kom till undsättning, tyvärr blev en lärare suuur:P Han tyckte redan
jag suttit där, men jag fick för han som hade hand om det, så what ever?
Han tkte det nästan räknades som skolk, men han som hade hand om det sa att om
han är sur får han skälla ut honom istället för mej! Jag hade ju inte gjort ngt :P
Annars har dagen vart bra! Vi baka kladdkaka och snackade en massa!
Sedan åkte jag hem med bussen kl 2 och har ätit lite och tittar just nu på top modell!
Ehm, tänkte gå te gymmet idag men det blir nog i morgon ist:)
Prov te torsdag(SO/GEO) o matteprov på fredag(som jag nog inte kommer att plugga till,
varför lära in ngt man inte kan? Haha, jaa ni kanske inte tänker som jag, men så tänker jag:)
varför kunna ngt på ett prov man sedan glömmer bort, och då blir ju allt bara knas..
Ha det bra!
Kram

Men va då? Har ni ont av kvinnor med kraftig hårutväxt på överläppen?
Trodde inte jag kunde bli fulare, men se! det kunde jag:S haha:P
Puss&Kram Einar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0