6 Mars

Hejhej!
Har just ätit frukost och sitter nu på mitt rum och låter vårsolen skina in genom mitt fönster!
Blir chockad varje morgon när jag drar upp rullgardinen, det blir från svart till en helt underbarsol!
Det är så det ska vara! Kanske ska jag ut idag och knäppa några fler bilder? Isf på naturen bliré!
Men får se, har prov på tisdag som jag inte börjat på och pianoläxa tills imorgon som jag typ kan nu:)
Sedan halv 5 blir det afrikanskdans med ´Kära Caroline, Ja.. Om hon kommer ifs, har inte fått svar ännu!
Kollar just nu på skönheten och odjuret, shit va länge sedan det var! Den är så fin, asså filmen bilderna figurerna och färgerna, älskar gamla tecknade filmklassiker!
Jag hade tänkt ducha och så.. Men när jag kom på att det var afrikanskdans så är det ju ganska ovärt att ducha två gånger:)<3
Ha en bra söndag, hoppas solen lyser in igenom erat fönster oxå! Att ni har fått våren till er!  Nu är det bara alla
fina löv och blommor och det gröna gräset som saknas:) Kram
 
It dosent matter if you black or white, dudududududududududududududududu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0