5 Mars

Hejhej!
GOdmorgon och alllt man kan säga:)
Vaknade inte kl 11, snarare halv 1 och har just ätit middag!
Ja ska antagligen fota idag som det ser ut men jag ska inte upp i bergen:P det orkar jag inte:)
Men det blir iaf lite nya bilder som det ser ut som nu!
Det var riktigt skönt att vakna imorse med ett fint och städat rum! har bara 2 böcker en duk och en väckarklocka på mitt nattduksbord, förut hade jag 1000 hårspännen ngra kronor rödduk ett stort fat med stenar och några ljus på, tidningar böcker 2 flaskor:S en liten skål med smycken och massa smycken över allt, ja... det var nog lite mer men som jag inte kommer på just nu!
Och i min strumplåda låg det, snören plånböcker, pengar påsar benvärmare hängslen papper, böcker, pennor och MASSA mer:P haha! Trot eller ej, det låg tillochmed en stekpanna där:) från lagerhaus som man steker ägg i så blir det hjärtan:) ja ni hör vilken ordning jag hade i mitt rum, fast att det kunde vara städaat var ju lådorna som explotioner, kunde inte stänga vissa lådor, och kläder fick inte plats! Aja, nu ska jag fota lite innan min inspiration försvinner! Kram

Tog denna för att jag inte har några fina bilder kvar, inga på denna datorn iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0