30 Mars

Hejhej!
osocial elin idag! :P
har inte haft tid! började dagen kl halv 9 tror jag:)
och då städade jag ett föråd och gjorde iordning det jätte fint
sedan spritade jag alla musikinstrument
haha kul vah?

bild från mobilen!
sedan så tvättade jag alla barnstolar(typ 20 st) 0ch kunde  gissa matrest leken med mej själv!
efter det skulle dom på möte så jag fick rast från kvart över 11 till halv 1 så jag gick hem
o åt jah lagade faktiskt maaaat :P stuvade makaroner:P
sedan när jag åkte till baka så hade dom fortfarande lite möte så satt mej på balkongen för
jag kände mej mest ivägen så jag satt o solade det var riktigt varmt asså!

se vilken fin utsikt:D och det var som sagt sååå varmt :D
sedan gick jag in och grejade lite, det kom en barngrupp sedan
så slutade jag och gick hem grejade lite med mitt blivande rum
sedan blev jag körd till ishallen så jag kunde se på mina begåvade
vänner som åkte vårshow sedan så gick ja lite tidigare för att hinna med bussen
hem och här ligger jag nu, framför efterlyst o ryser :o
ha det bra kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0