3 Mars

Hej!
Dålig bloggdag idag med! Men internet på mobilen ville inte funka!!
Får kolla sedan va det är för fel på den!
Sitter just nu på en stol framför min keyboard och försöker spela
medans jag skriver!
Det blir kanske inte det bästa resultatet menmen:)
Idag har jag inte gjort mycket,
hade någon svenskaoförberättprov, med substantiv och adjektiv,
döm mej inte men hade ingen aning va det var! Men hörde en ´som sa
det så.. Så hade velat kunna säga att nu vet jag vad det betyder fast, Ops
heeeelt bortaaa! Sedan massa ordklasser och sånt jag inte vet vad det är..
Ni tänker, oj den tjejen har säkert IG i svenska :S men Ha! Det har jag inte..
Innan julen fick jag MVG:D hoppas jag får det denna termin med, trots allt
är jag duktig fast att jag inte kan alla ordklasser eller sub. adj. och sånt..
Och jag kanske inte läser böcker och så så mkt:) Men jag skriver bra..!
Historier och så, och filmen vi gjorde förra året blev jätte bra resultat och hon sa
att ja var en stöttepelare i gruppen, *STOLT*
Iaf, sedan hade vi lite lextioner till och sedan SAAB -.- självständigtarbete (göra saker man e efter med eller läxor)..
Men jag och Jakob vi hade lite annat kul för oss:) Gick typ till skåpet ngra gånger och sisådär:D
P.s imorse hade vi kartan sydafrika förhör, kom försent p.g.a bussen gick in och ut i klassrummet
kändes det som, gjorde kartan på max tre min och sedan gick jag te skåpen:')
Ikv blir det KU, Myys :D Undra vad som händer idagdå!
Ska fortsätta spela piano, orkar inte lägga tid på ngn annan läxa än denna vackra låt!
Förväntar mej att kunna den utantill tills ikväll!
Bara för skoj skull, så nu blir det till att öva!
Imorgon ska jag och jakob sitta i cafeet hela dagen, så slipper alla lextioner:D
kulkul!
Ha det bra<3

Observera att bilden är ifrån igår kväääl! så ser helt blek ut,
Utan smink och allt! Bjuder på det som förlåt för min dåliga bloggning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0