29 Mars

hejhej!
supersköndag:)
dagen började med en försovning till kl 8 så kom tio minuter försent alltså 08:40
men det gjorde ingenting, så när jag kom dit lagade vi mat till en liten och stor grupp
som var för 0-5 år och ngn av deras föräldrar:) så efter dom lekt o haft sångstund
så hade vi gjort i ordning mat som blev soppa o bröd och sånt :)
sedan när dom ätit o lekt klart gick dom hem, typ kl 12 så diskade vi
o fixade lite papper så fick jag gå  hem :D så kl 1 slutade jag o här ätit pannkakor
o kollar på änglagård del 2 :Dsååå bra! :D
ska ta det lugnt ska skaffa lite bananlådor sedan o ta bort allt jag inte vill ha i mitt blivande rum,
rummet blir typ klart nästa vecka o då e det bra att slippa ha allskit kvar då :D
såå får se hur det blir då :)
kram

se sicken fin fjäril farmor har på sin dator har bara klippt bort allt runt omkring:)
det är jag som köpt den:P på ullared! xD

Kommentarer
Postat av: Monica

Väntar på foto av dina skor ...kram

2011-03-29 @ 14:32:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0