27 Mars

Hej,
idag har jag vart ganska oaktiv på bloggen, eller ja det har jag vart dom senaste
veckorna, menmen:) har faktiskt vart barnvakt så har något att skylla på íaf ! :)
förutom barnpassningen så har dagen vart ganska händelselös faktiskt om kan säga så!
det är nu andra gången jag skriver detta för att datorn cpa, bliiiir sååå suR!
imorgon är det prao, jag har med mej till middag stekt potatis shnitzel och vitlökssås,
om jag minns det rätt, jag tycker då att det är ganska pinsamt att komma med sin lilla
matlåda, så det kommer säkert bli att jag inte lägger i den i kylskkåpet, att den kommer ligga i min
väska tills jag äter:P frächt, asså jag känner ju dom och dom är ju hur snälla som helst,
fast det känns lite som, hej här kommer jag med min matlåda och tar upp hela kylskåpet(en bit íaf)
haha, vi fårse fårse, efter praon img så ska jag o farmor te team sporti och ev köpa ett par
bra skor te mej som inte e massa snöring, det tar sååå lång tid varje gång jag ska knyta dom jobbiga skorna,
så det hade vart bra med något lättare,
efter det så ska jag kanske spackla lite i rummet, och det e planerat att jag ska spackla på kvällen te
tisdagen oxå, onsdagen måla, och pappa ska kanske tapetesera på lördagen(tapeterna kommer på fredagen)
och lägga golv på söndagen och sedan  e det bara listerna kvar:) och inredningen, men på helgen e inte
jag hemma:) då är det konfirmationsläger :D, det ska bli kul , (hoppas jag) haha
sitter fortfarande hemma hos farmor ska nog snart dra mej hemmåt, på något sätt ;)
ha det bra kram! :D

hitta en bild i farmors mapp som faktiskt jag har tagit, dock med deras super
systemkamera:D  så det e svårt att misslyckas ta en fin bild,
inte långt kvar tills blommorna kommer igen, igår byggde jag ju länge och
gick ute i linne ett par tights och sandaler och det var varmt, idag frös
vi och det snöa, vad e det här? kan inte vi få sommar eller iallafall vår snart eller?
hur länge ska man behöva vänta??
hahahah ha  det bra,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0