25 mars

Hejhej!
en sjukt törr person som sitter här och skriver alla dessa bokstäver nu:)
haha tittar på postkodsmiljonererna och en gammal gubbe i rullstol vann
bilen , gulligt, men stackarn hur ska han köra den? :) men han vann även 100 000 kr
oxå! :D
Jag har känt mej sjukt trött hela denna vecka och dom andra oxå ifs!
Min dag tillbringade jag först i skolan och hade en liten annorlunda vikarie?
ehm, jaa va ska man säga? första lextionen bad hon alla att vara tysta fast alla
började hosta och harkla sig så hon hotade med att ringa sjuksyster om vi inte sluta,
och ja ba , va kan hon göra då?
hon ba, jaa hon kan snyta er och ge er ett lavemang? haha! va var det för kommentar??
haha, alla började typ gapskratta! :P
och andra lextionen sprang hon efter mej och en till, vi hade "glömt" boken så vi gick te skåpet
men exakt när vi kommer ut har vi hur någon springer efter oss!! haha hon ba: Vart ska ni?????
vi har faktiskt LEXTION!! ja ba, vi har glömmt böckerna, hon ba GLÖMMT??? har man inte med sig sånt,
jag ba nej och så vände vi ryggen mot henne och gick! hon gnabba o tjata om att jobba jobba jobba,
harregud! :P ´
sista lextionen så kasta en, en nyckel te mej (dock inte min) och jag tog i mot den, asså jag prata med ngra på
andra bordet vi gick lixom runt, och den hamna under ett bort så jag fick krypa under det bordet,
ett labb bord, hon ba jasså du värkar verkligen interesserad av att labba, ja ba ne och fortsatte prata
med dom , sedan skulle 2 labba och jag blev tvingad att vara med men när hon sa det sa jag ba nej och fortsatte prata och hon puttade mej te det andra bordet och ba helene heter du va? jag ba, ehm ja! för då får jag ingen
skit av ngn annan lärare om hon inte vet vad jag heter:) och jag och en till gick ut och in och han öppna dörren och såg att hon gick imot dörren så han smällde igen den och sprang och som vanligt var jag oxå tvungen att titta
så att jag kunde se om det var sant och hon var exakt vid dörren så dörren for rakt in i ansiktet ! haha, fick jag leta upp han och gå in så gick vi ut och in, sedan när hon sa ngt! ( som jag inte vet vad hon snacka om, för jag lyssnade inte ) så pratade massa i munnen på henne och hon ba, jag tycker det är väldigt obehagligt att folk pratar i munnen på mej, haha definera ordet obehagligt , så massa började säga det heeeela tiden, haha , snacka om att man skrattade hela dagen åt dom lextionerna: D och när vi gick sa hon, lät som hon pratade med sig själv, hon sa iaf att hon skulle snacka med våra mentorer! haha, ännu roligare:) vad kan hända lixom, smisk? smäll på fingrarna ? ojojoj :)
btw är  det prao nästa vecka och då e det bortglömt :D
nu började lets dance, eller snarare för 10 min :D
så ha en super kväll!
Kram
puss på er
haha den var lite små kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0