23 mars ?

Hejhej! E lite osåker på datumet men det får duga! Tänkte skriva inlägg via datorn men den strular :( den gar försökt reparera e typ 20 min, nu står det att en inte kan reparera :O har den gått söder!!??? Det hoppas jag inte! Tur att ja har en pappa som kan fixa det:s så den e inte sönde så länge te isf! Jag startade den igen nu och kom in! Så va var problemet:) haha, varenda gång jag sätter på datorn och kommer in på framsidan så blir ja alltid lika glad när jag ser min sjukt söta kusin Hedvig! Som kommer på fredag! Gilla! :D som vanligt blir det ett tråkigt inlägg utanbild! Men det får väl duga! Nu funkar det iaf att skriva här inne på bloggen innan var ju typ blogg,se helt konstig via mobilen:) ha det bra kram! I ett annat inlägg ska jag visa hur man bloggar via mobilen , för ibland måste man ändra lite! Men det e hur lätt som helst dbara mman vet det så funkar det! Ha det bra kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0