21 Mars

Hejhej, vårdagjämning idag om ni vill veta:)
tittar just nu på big brother live på datorn:)
Det har inte hänt mycket idag, jag blev utvald te balvärd:D
typ för dom som har bal/vårfest i nian, då ska vi hjäpa till:)
och jag skrev upp mej på intresse listan ja o en kompis, vi tänkte att det inte var så stor chans
att vi skulle komma med, inte båda iaf! men det gjorde vi:) tror det var 15 elr 16 april? en fredag iaf!:)
Jag är sjuuuukt trött, och jag skulle finslipa min uppsats tills imorgon morra, men glömde den iskåpet
så han får den på fredag:)
Det känns ändå ganska bra att det e prao nästa vecka :D
Jag ska praoa i kyrkan, med barngrupper och sådant! Det tycker jag ska bli skoj:) och på fredagen
e jag halvt ledig, ledig från prao för dom jobbar inte fredagar men sedan ska ju vi på konfirmationsläger,
så tekniskt  sätt praoar jag ändå :) Så träffar dom typ 24/7 den veckan som kommer, inte mej emot:)
idag kommer familjen annorlunda:D och bigbrother! Kvällen räddad! ;D
Har faktiskt inte så mycket mer att berätta.. Det är ju lixom måndag;) jag ska smörja in mina händer.)
för dom e torra!! eller ena knogen är torr just  nu, sedan ska jag ta en halstablett som ligger på bordet
som läskar mej och fortsätta se på bigbrother:D
Ha en supermåndag! nu är nätterna lika långa som dagarna:)

hjärtamejhjärtadejduärenheltunderbartjejochdetvetdulillafrökenfina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0