20 Mars

Hejhej!
Ingen bloggning blev det igår! för det var fullt upp!
Först var det konfaresa, dock inte långt bort men det funka ändå;P
Haha, ehm sedan åkte jag te Caroline och även frida och Mathilda
kom, vi gjorde taccos:D Det gick ju bra..
Först skulle jag steka köttfärsen men glömde sätta på plattan sedan skulle
vi få upp majsburken med en sån där j*vla mordenskit sak som ingen fatta hur den funka och
vi hitta inte den vanliga så efter ett låååångt tag så blev det kniv hammare och spik :S

Ser det inte bra ut va? Vi fick tillslut upp den:) 2 av oss åt majs för glatta
livet:P medans vi andra två inte förstod varför vi slet så länge för att få upp den!
För faktum är att det tog 40 MINUTER ATT FÅ UPP DEN DUMMA BURKEN
SNACKA OM HUNGRIGA VI BLEV XD
Sedan serverade Caroline en supergod cheezcake eller hur det nu stavas:D
det var riktigt god kan man säga!

Sedan efter en lång kväll/natt gick carro och la sig i sitt rum mathilda
gick hem och jag och frida somna i carros föräldras rum:)
Tack för en lyckad kväll tjejer!
Nu e jag heeeelt slö kan man säga!
ska se på reprisen av varning för barn här på datorn!
hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0