17 Mars

Hejhej!
Sitter just nu med Hedda och ser på film!
Vi har vart på ungdomsmotagningen och fått öronakupunktur:)
Lite läskigt så offrade Hedda först sedan gjorde jag, asså det gjorde inte ont
men det stack ju till och jag ska inte ljuga men vissa gjorde  ont men det var inte så farligt!
vi satt där i 40 min med nålarna i öronen:) Och lugn musik, men vi var bara lite flummiga haha:)
Hon satt iaf i alla nålar i öronen en trevlig tjej:) så här såg det ut!

Heddas öra! observera hur stora nålarna var!!

Mitt öra:) haha det var lite läskigt!
Sedan när vi haft dom i örat i 40 min kom hon och tog ut dom och det kitlades! eller hur det stavas!
och när man hade dom i så fick jag värsta rycket i nacken :P haha bara ryckte till, trodde alla nålar
skulle ramla ut men som tur tappat jag bara en och hedda 2!

Dom var otroligt böjiga!

Läskigt!
haha sedan fick vi en kopp te och heddas var skit äckligt så luktade det hästfoder
så jag skoja att hon skulle hälla det i blommorna!
och hon gjorde det!!! HAHA!!!
men inte allt bara lite! och det började ryka från blomman, men efter tag slutade det
och så fick vi frön i örat! jag fick2 frön hedda fick ett frö och en silver:D
hahaa det stimulerar olika sätt, och både jag och hedda tycker det gör sjukt ont med
det runda fröt! haha fattar inte att det kan göra ont, men så ska man typ trycka på
fröt ibland så ska det stimulera kroppen på olika sätt:)
här kommer bilder på våra frön

Se ett silver"frö" och ett vanligt frö och jag hade 2 frön!
vi satt ju där ett tag  så vi hann ta finfina bilder:D
här kommer några!

trämotiv haha

finfina hedda:D

ojj sicken bild! bjuder på den!
nu ska vi äta sedan iväg te KU!:)
Ha det bra kram
ska släppa ut min katt som står och skriker vid dörren
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0