16 mars

Hejhej!
Hemma efter ett bra utvecklingssamtal:D Haha, försökte hålla mej från ett skrattanfall,
fattar inte att jag tkte det var så kul, men det var att min mattelärare (och mentor) Hon
sa att det var bra att jag satt längst fram i klassrummet för jag får mkt gjort då! GAHA!!
har pratat varje lextion, och när hon gått förbi har jag typ tittat ner i boken, men jag kanske har gjort
ngra, för det e inte jätte lätt att fejka att jobba på ett och samma tal!
fick även mitt gympaomdöme idag! Jag klarar mej jätte bra ska bara sluta klaga så mkt:P Nehe det gör jag
inte förens vi får riktiga lextioner och bra lextioner, jag är otrevlig mot folk som är otrevliga mot mej!
Jag blir inte huur lätt sur som helst, så det är ganska mycket som krävs! Men min mentor tycker det är jätte
kul att ha mej i klassen! att det är en sådan som mej man behöver för att hålla ihop klassen (naaaw)
Och hon tycker det e bra att jag pratar, för att jag pratar med alla, men jag gillar ju att prata så det e jui bra:)
hon sa att jag skulle fortsätta med det för hon och fler lärare tkr det e bra, men kanske lite mer utanför klassrummet:P haha! och inte på genomgångar eller så, men där brukar jag vara hyffsat tyst!
Haha, nu ska jag plugga faktiskt, imorgon är det lovdag! :D Då kommer en tjej, o vi ska på öronakupunktur
för det blev inte förra gågen men nu har vi bokat, känner mej inte lite nervös att få nålar i öronen som ska sitta där i 40 min, det sprudlar i hela kroppen när jag tänker på det, hon får göra först och om hon tkr det gör ont så hoppar jag av, eller kanske inte:) vill juuuuuuu testa:D Aja,
ha det bra måste plugga kemi! bläää:) Ha det bra
kram & puss!
nu när jag ser bilden blir jag ännu mer nervös!!!!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0