14 mars!

Hejhej!
Kom hem ja, kl tjugo i 4 Kanske? :)
Dagen var bra, men blev sjuuukt sur, på en viss lärare som inte fattar!
Orkar inte dra allt, men det handlade om en lapp och jag fick inte betyget som jag
ville, och man fick fortsätta med den om man ville, men hon berättade inte vad jag inte
har skrivit i! hon typ det ser du, (allt var ju underskrift!) så Åhh, asså det var mer irriterande än
detta jag skrev! Orkar bara inte tänka på det, för när folk är tröga blir jag bara förbannad!
Det var nog bra att jag inte skrev ett inlägg innan, den skulle blivit värre!
Därför börjar jag med religonuppsatsen nu, annars skulle det blivit många fula ord i den:)
Den läraren är väl bra asså i religonen men han formulerar frågorna konstigt! Det är ju bra
att man fattar dom så att man kan skriva svar på dom lixom!
Kollar på top chef nu:) Den är bra! Senare ikv är det familjen annorlunda, sedan det okända!
Handlar om folk som har spöken i huset:P Och det är på klädesholmen:D Där kommer jag ifrån:)
Bara så ni vet! Googla vettja! men jag bor 10 min ifrån klädeholmen nu:) På ett annat fint ställe!
Idag ska pappa mäta mitt blivande rum för imorgon ska han köpa golv:D Det e typ olika träslag i
den ser det ut, asså "olikafärger" skit snyggt asså, det hoppas jag iaf att det blir! Men ha
 det bra kram, Här kommer en bild på klädesholmen:)

Asså ön är ju större:) Men bor på en ännu större ö nu:) Ha det bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0