13 Mars

Hejhej!
Har vart på ett super dop:D Det var faktiskt kul!
Vi var där halv 11 för att öva lite, sedan började dopet och det var ett fint dop!
Vi i KU sjöng 3 sånger var av en fick andra sjunga med på:) Och det var vääldigt duktiga
solister :D Sedan var det fika, först soppa sedan hur goda tårtor som helst! Vi åt jui
nästan ihjäl oss:S haha, så sjuukt goda iaf!
Glömmde tyvärr kameran:'( så det blir inga nytagna bilder, haha men när blir det det lixom?
Men jag kan nästan lova att om jag skaffar en systemkamera dåni! Då bliré bilder!
Kollar just nu på fear factor, och dom skulle äta djurinälvor! Det är SJUKT!!! dom spydde nästan!
Och ja spydde oxå nästan, asså inte så att man tror att man ska spy, jag spydde halvt :P
Haha äckligt jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska skriva klart religons uppsatsen! Om hinduism! Asså det är faktiskt ganska kul:D
Sedan bliré solsidan<3 åhh, vad händer idag? Många skratt hoppas jag, ska även se varning för barn
innan solsidan!!! :D
Ha det bra kram

MIn frissa, som såg mycket bättre ut i morse! Men det är en fläta
runt huvudet jag har gjort! Är faktiskt ganska stolt själv:)


                 ♥                            ♥
Jaa, det var ju lite bilder på ? Mejj, ehm den tröjan som syns lite hade jag på
mej ett par beiga sjuktsnyggabyxor, och röda "converse" OBS bilden i mitten där
uppe  det ser ut som jag är jätte svart runt ena ögat, fast nej så e det vaktiskt inte,
vet inte varför det blev så:) Men aja, ha det bra !
Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0