112- poliser

hejhej!
sitter och kollar på 112- poliser :P
det e lite småkul:) och försöker även att orginisera mitt "lilla" rum med för många grejer i!
och jag har och har alltid haft svårt för att slänga saker så bestämt mej för att packa
lådor med det jag vill ha ner till mitt blivande rum så kan jag se sedan vad som blir kvar att slänga
och lägga in på vinden:P
vi får se hur det går! har även lämnat in min undervattenskamera som inte vill fokusera vid filmning:)
haha, såå ja, det var det som har hänt den senaste tiden:) sedan förra inlägget kan man säga!
men här kommer en bild på mina skor jag hade idag, en turkos och en knall rosa:P haha har självklart en rosa och en turkos sko till:)

orkade inte vara med på bilden så det fick vara så här, känner mej inte så mega fin nu:P
kram ha det bra pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0