11 Mars

Hejhej!
dagen i sig har vart ganska bra faktiskt:) På engelskan blev jag olivia o Jakob utslängda
från klassrummet ( Engelskan)   inte för att vi var jobbiga men för att Vi inte gjort KK (nej inte
knull kompis, oförberätt prov han kallar det kk!)
Vi hade inte gjort provet så vi fick inte var med på halva lextionen, vi fick sitta utanför!
Dock kan jag några svar, han lämna ju ut alla papper och visst såg man lite:)
Det e ju bra, men vi ska göra det torsdag nästa vecka, så har nog glömt det då,
Om det inte var så att man var smart och skrev ner det:) Det var inget svårt,
det verkar väldigt lätt, så det kommer nog inte bli några problem!
När jag kom hem åt jag, mina bröder+ a friend skulle te ica så körde mej te farmor & Bjarne,
här ska jag även spendera kvällen, när ja kom hit hade hon visst gäster, finklädda och
allt så kommer jag hit skabbig, och ofräch! Så ska ta en liten duch, senare ikv!:D(Upptäckte att jag
råkat skriva disk ist för duch ! Så det blev ändrat:)
Lets dancé imorgon! Hejar ni på någon speciell?
Jag hejar nog på alexander rybak, han dansar ju faktiskt sjukt bra! Men det e svårt
alla är ju bra nu i slutet! :D
På idrotten idag hade vi trampolin på ena sidan med högt tak, och andra sidan hade vi innebandy!
Det höga taket vid trampolinen behövdes!! Hade vi haft det låga hade vi slagit i vårat lilla, huvud!
Inte bra! Haha, man flög as höt, men volter och hoppa på rygg och mage gick super bra!
Över förväntan faktiskt!
Det var lite av min dag:) Ha det bra
Kram


Lite gamla bilder, eftersom att jag är hos farmor har jag inga andra! Men domma hade jag, asså jag har
min dator men utanför nätverket kommer jag inte åt allt!
Nu ska jag svara på ett sms, tillochmed 2 sms som jag inte hunnit svara på!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0