10 maaars

Hejhej :)
Dagen har väl vart ganska bra:) Det har gott ganska fort!
Provet gick bra! Skrev två fulla a4 papper med text på båda sidorna med 8 frågor:)
Så det borde la vara lagom, så om man skulle vart exakt blev det ½ sida för varje fråga xD
Slutade tjugo i 3 men fick gå 14:35annars skulle jag missat bussen som gick 14:38 Sprang dit,
över leriga fotbollsplanen och så kom den exakt när vi kom till busskurarna:)
Tuur man kan ha!
Har spelat lite piano:) En dopsång vi i KU ska sjunga på Hilmas dop! Så övade lite för mej själv! Nu kan
jag den iallafall! Ska även hjälpa min kära farmor med hennes header:)
Ska även äta snart, haha så fort jag skrev äta kände jag att det lukta mat:D Vi ska äta torsk:D
Fiskfiskochännumerfisk:D Elin like!
Har även vart lite sommarinspirerad idag:D En grön/blå klänning med vitt linne under svarta tights röda converse
och en rosa liten kofta:D Det ser lite sommaraktigt ut, dock har det ju snöat idag:'( Och igår :'S Haha, jag
vill ha våååår!
nu började Project runway :) Ha det bra:)
Kram

Kommer inte åt mina bilder  just nu tyvärr, så det får bli den snygga:D
Ha det bra Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0