1 Mars

Tro. Jag vill känna tro.
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro.
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten.
Känna tro igen.

Drömmarna vi har känns som bleka höstar.
Där har sommaren redan regnat bort.
Det spelar ingen roll hur vi gråter våra tårar.
Svaren är en viskning i en värld långt bort.

Tro. Jag vill känna tro.
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro.
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten.
Känna tro igen.

Att vilja men inte känna är nog så svårt.
Att se men inte höra.
Du vände dig bort.
Du sa inget här är givet för sådant är livet.
I mina ord finns ingen önskan eller någon lust och längtan.

Tro. Jag vill känna tro.
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro.
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten.
Känna tro igen.

Den låten är sjukt fin! Så fin text! Oftast så har man kanske en favorit låt,
men man kanske inte tänker på texten? Jag brukar ha favoritlåtar, men texten tänker
jag inte på, för det är melodin, det instrumentala jag brukar älska med vissa låtar!
men om det typ är dålig text men melodin/det instrumentala är fint kan man ju sätta
dit annan text:)
Det har jag gjort med några! Och dom kan bli jätte bra, men kan även bli mindre bra!
Det beror ju på lite:)
Kanske ett meningslöst inlägg? japp:) Det är jag bra på, att skriva inlägg utan mening!
Det är så jag vill ha det, man vet aldrig vad som kommer lixom, det kan ju inte stå om
mitt liv hela tiden, för det är ju händelselöst! Då hade jag inte haft några läsare alls!
Kram

Bilden passa lite bra tycker jag;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0