Affrodans

Hejhej:D
Se!, jag gör ett till
inlägg idag:)
Har just kommit hem från
afrikanskadansen:) Puh, kul
men jobbigt och sitter nu i min
säng nyduchad och kollar på tvB)
Ska kolla på tvtablå.se elr vad det heter
och se vad som sänts på tv idag;)
Ha det bra!
Inte mycket till ett inlägg, men ett inlägg iallafall:)¨
Det här är en bild från sthlm i sommras när jag va där med frida:)
haha, han hade fått hundbajs på skon och han fick inte ta bort det,
Det var vid vaktbytet ve kungaslottet, han stod typ och stampa:P
Men det ville inte gå bort:P Han såg att jag tog kort..
Lite pinsamt men kul:P Han bara skrattade:P Han hade väll hoppats på
att jag skulle ta bort det..
För om deet typ e en hundbajs framför foten får dom trampa i den
för alla ska gå exakt lika dant.. Jobbigtvärre:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0