7 Januari!

Hejhej!
Dagen vart bra?
Min har vart jätte bra!
Åkte med frida till oliva och Caroline!
Vi åkte pulka:P Haha det växer man aldrig
ifrånxD Haha testa min badring och det funka
alldeles utmärkt:P Gick snabbt iaf!
Och sedan så fika vi macka och en supergod kaka carro
och oliva hade gjort(Y)
Sedan åt vi taccos yummi!
Och så såg vi på let´s dance och sedan åkte vi  hem
och nu sitter jag här och skriver har just sett på ngn film
vet inte va det var! Men den var inte bra iaf!
Det var lite kort om dagen!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer!
Vi får se! ta dagen som den kmrxD
Ha det bra!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan ,,tyckte familjen om dina kakor du bakat ?

2011-01-08 @ 21:56:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10119
Postat av: Elin

Ja det gjorde dom!

2011-01-09 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0