6 Januari

Hejhej!
Har dan vart bra?
Själv har jag haft en bra dag!
Vakna typ kvart över 1 åt frukost
och sedan laga jag midda, och efter
det kom Caroline och vi gjorde världens
största snö gubbe:P Tkr jag iaf!
Den hade en stor potatis kropp och en liten
söt hals och ett huvud ! Näsan är självklart den
klasiska moroten och lite grus som mun och ögon!
och mitt mästervärk=Armarna gjorda av snö men
orkade bara göra en ! Så han fick bara en arm
och ngt annat kul Haha(ja vet! Moget:D)
Och sedan satt vi på mitt rum och kolla på tv och
greja lite med datorn!
Men nu har hon tyvär gått hem=(
Nu tänkte jag gå te köket och bre en macka och
sätta mej framför eva rydberg (fredriksdalsteatern)
Spela in den igår juh för mamma jobba så sitter med
dom och kollar:P
Den var lite bättre idag än igår!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0