5 Januari

Hejhej!
Sitter just nu och kollar på eva rydbergs
teater(fredriksdalsteater)
Men e otroligt besviken:(
Dom har varit sååå mkt bättre:O
Asså jag förväntade mej så mkt mer:(*
Igår tillbringade jag dan med Oliva och Caroline!
Och denna kvällen tillbringas med tvåa fridor:D
Vi har ätit varm macka i ugnen och sitter just nu framför
tv:en som sagt, och har ätit massa godis/saltapinnar/poppcorn:P
xD
Haha... dom kom typ halv 5 elr halv 6 halv 5 tror jag:P
Och vi har spelat ticket to ride och jag vann:D
Och hjärter och remi(Y)
Det var allt tror jag! Eller jag måste bara skryta med att jag skottat!
Usch så tråkigt!:O Typ första gången jag andvände mina termobyxorxD
haha har inte varit ute innan.. elr alltså har inte varit ute mer termossarna innanxD
Ni får ha en lika bra kväll som jag !
Ha det bra
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0