31 Januari

Hej! Sista januari nu(Y)
Tiden går fort;)
Kom hem för ca en timma sedan
och har bara hunnit äta..
Allt går i slomotion idag:)
Hade ont i huvudet förut i skolan
men vill inte gå hem, det blir bara andöv
för då måste man först hitta sin mentor säga
att man mår dåligt och ska hem och får denna fråga
"Är du säker?" Vad finns det för svar? Nej jag är inte
säker om jag mår bra eller dåligt? Kan du känna efter?
Men tog 3 bussen hem och åt och ligger här nu!
Min förklaring när jag chattade med en va
Jag vill inte plugga men jag känner att jag måste
därför bloggar jag:) (Y) Låter det bra?
Idag hade jag bara tänkt att läsa ngra sidor i
SH till imorgon! Skulle läst religon oxå men vet inte
vad jag ska läsa där så har ingen bok!
Ska även plugga denna vecka i 2 tyska läxor 3engelskaläxor(asså
engelskan var att man skulle göra en läxa för godtjänst och
om man ville ha vg skulle man göra en till sak och mvg.. Ja där
skullee man göra yttligare en sak te) Och teknikläxa.. jag har säkert
glömt något! Men orkar inte hålla koll på allt!
Just nu vill jag bara sova.. Sova till 8 då familjen annorlunda börjar..
Nu tittar jag på amerika's funniest homevideo sitter och garvar för mej
själv... Det känns mobbat jag vet!
Innan så såg jag på gudtjänst på 2:An glömde av mej så  kom
på mej att sjunga med!! (Blev chockad själv)
För går ju i konfirmation och tänkte på att det skulle räknas som
en riktig gudtjänst! Men det gör det tyvär ej så satt i egna tankar
och då glömmer jag av mejB) Men det e ganska skönt att sitta
i egna tankar i bland! Men kommer ju på massa smarta grejer dåe:D
Nu ska jag åtminstone ta upp Sh boken så får vi se hur det blir med resten:)
Kram!
Här är ngra ringar jag ska köpa:D Tror jag,, Sjukt fina:) (Aa)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0